21 Ocak 2008 Pazartesi

Yumurta Pizza



Haftasonu yine alternatif bir kahvaltılık düşünürken kayınvalidemin tarif ettiği bu yumurta geldi aklıma. Ben fazladan sucukta ekledim, ancak diğer malzemelere göre yumurtası biraz fazla oldu. Farklı malzeme alternatifleri ile zenginlenştirilebilecek bir tarif.

Malzemeler:

* Soğan
* Sarımsak
* Yeşil biber
* Sucuk
* Peynir (ben Antep peyniri kullandım)
* Yumurta
* Tuz,karabiber


Hazırlanması:

* Soğanı ve biberi yemeklik doğrayıp biraz yağ ile tavada soldurdum. Üzerine minik küpler halinde doğradığım sucuk ve sarımsağı ilave edip onları da kavurmaya devam ettim.
* Üzerine rendelediğim peyniri atıp bir iki kez hepsini karıştırdım
* En son yumurtaları bir tabakta tuz ve karabiberle çırpıp tavaya döktüm.
* Her iki tarafını pişirdim.

10 yorum :

Tijen dedi ki...

Oooh harika!

makcig dedi ki...

Merhaba.Yazdıklarını ve tariflerini severek okuyorum.Uzun zamandır yoktun,bebekli mutfak ve lavantin senin rahatsız olabileceğini söylediler.Üzülmüştüm.Hoş geldin.Tarifler yine çok güzel.Kendine dikkat et.Sevgiler.

Fulya dedi ki...

Ortalarda yoktun merak ettik seni.Özletme kendini bu kadar.Tarifin çok güzel.Ellerine sağlık.

ufukmutfakta dedi ki...

Naile hem lezzetli hemde çok sağlıklı bir kahvaltılık bence. Biz bunu omlet çeşidi olarak yapıyoruz ama yumurta pizza da güzel bir isim. Ellerine sağlık..

Betül dedi ki...

nailecim ellerine sağlık... protein vs besinleri alman gerekiyor yumurtada süper seçim:)

betül
meyvesepeti.blogcu.com

Aymen dedi ki...

ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyor. güzel bir kahvaltılık.

ab-ı hayat dedi ki...

Tarifi not aldım,hafta sonu deneyceğim inşallah.

Ellerine sağlık,nefis görünüyor.


sevgiler...

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.

pelince dedi ki...

Bende tarifi hafta sonu denemk istiyorum,ellerinize sağlık.

Sevgiler

www.pelincelezzetler.blogspot.com

Naile dedi ki...

Teşekkür ederim Tijen, gerçekten güzel bir kahvaltılık.

Sevgili makcig çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Son zamanlarda mutfakla çok ilginemediğimden tarif vermede de yavaş davranıyorum maalesef. Ben de daha sık olmasını ümit ediyorum.

Fulyacığım evet bazen maalesef arayı çok açıyorum ama inan bu durumun geçmesini ben de çok istiyorum. İnşallah daha sık birlikte olalım diyelim en iyisi.

Ufuk açıkcası ben de olsam buna omlet derdim ama tarifi alırken yumurta pizza dediklerinden bozmak istemedim, hem değişikte bir hava kattı sanki :)

Betülcüğüm evet normalde çok yumurta yiyen biri değilim şimdi nasıl yapsam da hergün yesem diye uğraşıyorum :)

Aymen çok teşekkür ederim

ab-ı hayat inşallah sen de beğenirsin, sonucu da iletirsen sevinirim.

Senemciğim çok teşekkürler canım

Pelin bakalım sen de beğenecek misin? Sonucu bana da bildir.

Sevgiler..

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...