14 Mayıs 2009 Perşembe

TAMEK Meyve Suyu



Geçenlerde Tamek Meyve Suyu'ndan bir mail aldım. Yeni geliştirdikleri TAMEKID projesinden ve yeni web sitelerinden bahsediyorlardı.

Kendi anlatımları ile TAMEK ID:

"TAMEKID
, TAMEK'in tüm websitelerinde kullanabileceğiniz üyelik sistemi.

Bizimle yapacağınız her türlü iletişimde
TAMEKID'nizi kullanabilir, dönem dönem
yapılacak kampanyalardan öcelikli olarak yararlanabilirsiniz.

Ağaşıdaki butona tıklayıp iletişim bilgilerinizi paylaşarak, hemen
TAMEKID sahibi olabilirsiniz. "

Ayrıca Web sayfalarında bir de yarışma vardı: Süpriz Meyve Yarışması. Yarışma sonucu içinde çeşitli meyve sularının olduğu meyve sepeti hediye ediyorlar. Ben paketimi aldıktan sonra duyurmak istediğimden yarışma bittikten sonra duyurabiliyorum maalesef.

Tamek yetkilileri bana yarışmaya katılmadan bu meyve sepetini hediye gönderebileceklerini söylediler. Ben de memnuniyetle kabul ettim. Paketim dün geldi. Baya şaşırdım doğrusu. Çünkü bu kadar ağır bir paket ve fazla sayıda meyve suyu beklemiyordum. İlk gözüme kestirdiğim Kan portakalı-nar karışımlı meyve suyunu açtım. Annem ve babama da ikram ettim. Onlar da ben de çok beğendik. Kendilerine bir kez daha buradan teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum.

Paketimden çıkan meyve suları:
6 adet 200 ml. meyve suyu
6 adet kutu meyve suyu
5 adet 1lt. lik meyve suyu

Tamek Meyve Suyu yeni web sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Çok güzel hazırlanmış, meyvelerin faydalarını ve taşıdığı sırları anlatan, hangi meyve ne zaman üretilir, Tamek tarafından ne zaman kullanılır diye gösteren bir grafik ve çeşitli kokteyl tarifleri içeren bölümlerden faydalanabilirsiniz.


Bu da tamek meyve suyunu hüpleten yavru kuş :)

Hiç yorum yok :

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...