16 Şubat 2009 Pazartesi

1 yaş doğumgünü



Masamızda o gün,
vardı. Pastayı ve kurabiyeri ben yaptım. Dolma ve sarmaları annem, kısırın yeşilliğini babam doğradı kayınvalidem kısırı tamamladı.

Diğer ikramlarımızı da UNO, dondurulmuş ürünlerinden bana 1 ay kadar önce kargo ile göndermişti. Benim için hazırlığın zor olacağı bu güne saklamıştım. Çok teşekkür ediyorum UNO'ya benim gibi vakti pek olmayan bayanlara böyle seçenecekler sundukları için. Eğer siz de bu tür hazır yardımcılar arıyorsanız ben Carefour'un dondurulmuş ürün reyonunda rasladım. Diğer marketlerde varmıdır bilemiyorum.

Tarifleri ilerleyen günlerde paylaşacağım. Doğum günümüzü kutlayan tüm dostlara buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum...

8 yorum :

Selcen Şenocak dedi ki...

Ne güzel babaanne anneanne dede herkes hazırlanmış ellerinize sağlık Erdeme nice yaşlar...

Selcen Şenocak dedi ki...

Ne güzel babaanne anneanne dede herkes hazırlanmış ellerinize sağlık Erdeme nice yaşlar...

Adsız dedi ki...

Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.Sevgiler...

Betül dedi ki...

Naile ya o antep dolmalarında gözüm kaldı muhteşemler yaa....

Naile dedi ki...

Çok teşekkür ederim Selcen.

Müjde teşekkürler

Betül, kalkın gelin Antep'e burda daha neler var neler :) Teşekkürler canım..

Ayça dedi ki...

Erdem' e sevdikleriyle nice sağlıklı, mutlu, huzurlu yaşlar dilerim.

Adsız dedi ki...

Nailecim merhaba oğlunun yeni yaşını kutlarım nice yaşlara sevdikleriyle birlikte girmesi dileğiyle...

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar hayırlı ömürler.semra

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...