16 Haziran 2006 Cuma

kolay Pasta


Pasta biraz sıradan bir pasta,krema için hazır krem şanti kullandım ama pandispanyası için yine de yazmak istedim. Pasdispanyasında hiç yağ yok. Tat olarak hazır pandispanyalara benziyor. 28 cmlik bir kalıpta pişirilen pandispanya 2 kata bölünebiliyor.
Pandispanya Malzemeleri:
  • 5 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı un
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
Hazırlanması:
  • Şeker ile yumurtaları kabarana kadar mikserle iyice çırpın
  • Vanilyasını ekleyin
  • Un ve kabartma tozunu katıp mikser kullanmadan karıştırın
  • Yağlanmış 28 cm lik bir tepsi veya kelepçeli kalıpta 180 derecede pişrin.
  • Piştikten sonra fırın teline alıp naylon bir iplikle ortadan ikiye kesin (ben uzun bir ekmek bıçağı ile yaptım, ilk deneme için hiç fena olmadı)
Burdan gerisi size kalmış. Ben 1.5 paket kremşanti kullandım(75 gr. lık). Meyve olarakta çilek ve muz. Bence sadece çilek veya sadece muz kullanmaktansa ikisi birlikte daha hoş oldu. Not: Ben yuvarlak tepsi kullanıyorum. Fırından çıkarır çıkarmaz tezgahın üzerinde ıslak bir bez üzerine koyduğum zaman kekin tepsiden çıkması kolay oluyor.

Hiç yorum yok :

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...